zaterdag 20 oktober 2012

Appeltaart

We hebben de laatste weken heel veel reuring hier in huis. Alles ligt overhoop. We zijn bezig om de badkamer op te knappen, daarvoor moest de kast op de voorzolder leeg. De inhoud van deze kast staat nu op mijn slaapkamer :-(  Het plafond ligt uit de garderobekast (de afvoer moest vernieuwd worden), de bijkeuken is nu badkamer (een mobiele douche), waskamer en berging!! En dan vind je overal zo'n fijn wit laagje stof, je haalt het weg en voor je het weet ligt het er weer! Ik denk dat we nu op de helft zijn. Alle leidingen zitten erin, er is gestuct en 1 wand is vanochtend getegeld. Het is nog even doorbijten maar het wordt heel gaaf. Als het klaar is laat ik de foto's zien.

Vanochtend heb ik een appeltaart gebakken. Heerlijk met een dot slagroom met suiker en kaneel!

geplukt bij appelboomgaard De Olmenhorst in Lisse
 
 
wereldberoemde appeltaart mix van Granny's
 
 
en het resultaat, heerlijk!!


Fijn weekend allemaal,

groetjes Patries


4 opmerkingen:

What's in a day zei

Arme jij, dat stof zit overal en daar ben je nog niet vanaf...maar het wordt vast heel mooi!!!
Heerlijke appels en appeltaart, een lekkere taart van Granny's, ik haal altijd een paar zakjes bij de boerderijwinkel bij ons...dus dat gaat lekker smaken bij jou!!!!
Fijn weekend Patries,

Lieve groetjes,
♥Eefie

Home and Lifestyle zei

Het is nog even doorbijten maar als het goed is, krijg je er iets voor terug...een hele mooie badkamer!

Die appeltaart klinkt bijzonder goed, zou alleen de geur al op willen snuiven!

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Marian zei

Ik kom net op 'iemands' blog, en valt me ineens op: "het huis met de zwarte deur" wat een ontzettend leuke titel voor een blog, en aangezien wij net 2 maanden ook een zwarte voordeur hebben, wilde ik wel eens gaan kijken wie die 'andere' nou is met die zwarte deur...en ik ga je volgen hoor, volgens mij heb jij leuke postjes....

Anoniem zei

Oh, dat stof, daar kom je niet vanaf totdat het helemaal klaar is. Dat zijn altijd de minder leuke dingen van dit soort werken.
Als het verbouwen maar voorspoedig gaat en je steeds weer een stukje verder komt.
Ach en wat is dan lekkerder dan een koffie met zelfgemaakte appeltaart en vers geplukte appels.
Gelijk dat je het een beetje gezellig maakt.
Ik wens jullie heel veel succes!

Lieve groet,
Gerry